طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه ۲۹ بهمن ماه ممنوع است.

به گزارش آیرال، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۱۳:۲۰ امروز (جمعه ۲۰ بهمن‌ماه) به‌روزرسانی شده، محورهای شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، با وجود این در محور هراز محدوده پیست آبعلی (مسیر جنوب به شمال) ترافیک سنگین است، اما در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و کوهسار ترافیک سنگین است.

وضعیت تردد موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وضعیت تردد خودروهای سواری

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ بهمن از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وضعیت تردد نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی)

در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه از محور هراز ممنوع است.

در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل وبالعکس و همچنین در محور قدیم رشت – قزوین وبالعکس، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ شنبه مورخ ۲۹ بهمن ممنوع است

مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری، اعلام کرد کهمحور قدیم خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد – پل زال و محور خرم‌آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای شریانی ریگان – ایرانشهر، ایذه – دهدز و یاسوج – اقلید و محورهای غیرشریانی خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری) ‌ و دندی – تخت سلیمان مسدود است.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.