اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و رگبار باران و کاهش محسوس دما از اواخر امروز تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آیرال، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از اواخر وقت امروز (۱۱ فروردین) تا اواخر وقت شنبه (۱۲ فروردین) با نفوذ سامانه سرد بارشی آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید و رگبار باران و رعد و برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ در سطح استان و در مناطق شمالی بارش باران برف کولاک برف و پدیده مه به ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۳ و ۱۴ فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان مورد انتظار است.

از اواخر وقت امروز (۱۱ فروردین) روند کاهش محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که تا صبح دوشنبه این روند تداوم خواهد داشت.

فردا (۱۲ فروردین) وضعیت جوی تهران ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت کاهش ابر حداقل دما ۳ و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۱۳ فروردین) کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دما ۵ و حداکثر دما ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.