به گزارش آیرال دورهمی رسانه‌ای به مناسبت “دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر به همت سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده و حضور پرچم مطهر و کاروان رضوی «زیر سایه خورشید» از جمله بخش‌های جالب برنامه بود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران و ماندگاری آثار اصحاب رسانه، گفت: کار خبرنگاران کاری ماندگار و اثرگذار است.

آیرال سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده در دورهمی رسانه‌ای به مناسبت “دهه کرامت و گدامیداشت روز دختر” اظهار کرد: امروز اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخن شهید جهان‌آرا خطاب به مردم، خاطرنشان کرد: آن شهید بزرگوار خطاب به مردم خرمشهر می‌گوید نگران خرمشهر نباشید، مراقب ایمان‌هایتان باشید، چراکه خرمشهر را پس خواهیم گرفت و همینگونه هم شد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس و به ویژه عملیات فتح خرمشهر، یادآور شد: در عملیات فتح خرمشهر جوانانی از سراسر کشور به پا خواستند و نگذاشتند وجبی از خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.
محمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های زنان و مردان در عملیات فتح خرمشهر، اظهار کرد: یاد و خاطره تمامی رزمندگان را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به جایگاه مقام والای دختر و زن در دین اسلام، گفت: امروزه زنان پاکدامن کشورمان نیز پابه پای مردان در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته و بخش بزرگی از حوزه‌ی رسانه نیز در دست زنان و دختران است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.