تبریز

صبح امروز با حضور جمعی از اعضای شورا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از مدیران شهری و استانی تبریز، نمایشگاه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی افتتاح شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت: برگزاری نمایشگاه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی فرصت است برای شناسایی و توانایی خلاقیت ها که مصمم هستیم برگزاری چنین نمایشگاه های مشابه بتواند نقش سازنده و تاثیر گذار برای بومی سازی تجهیزات مورد نیاز ایمنی کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه اولین اسپرینکلر بومی رونمایی شد، افزود: نمایشگاه مزبور با هدف ارائه فناوری‌های نوین پیشرفته، تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه حفاظت و ایمنی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان برگزار می شود .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز بازدید از این نمایشگاه را موجب بالا رفتن آگاهی و افزایش فرهنگ ایمنی و حفاظتی اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و حضور اقشار مختلف مردم را در اینچنین نمایشگاه هایی ضروری است.

گفتنی است این نمایشگاه با مدت دو روز در هتل پارس تبریز و از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر در خدمت شهروندان خواهد بود.

محمد قلیزاده در پایان از حضور فرماندار تبریز بهروز مهدوی، دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی، کریم صادقزاده عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر، نساج شهردار منطقه ۵، مدبر مدیر عامل سازمان پارکها، فیروزیان مدیرعامل سازمان عون بن علی، هنربر مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی، مهدوی مدیر کل بیمه ایران  آذربایجان شرقی و ساسان فرشی رییس اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *