سرپرست جدید مس سونگون معرفی شد

با حضور مشاور مدیرعامل شرکت مس و فرماندار ورزقان، محمدرضا کافی به عنوان سرپرست جدید باشگاه مس سونگون معرفی شد.

به گزارش آیرال خبر، با حضور محمدباقر خانی فرماندار ورزقان، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و هادی زرگری رییس اداره ورزش و جوانان ورزقان محمدرضا کافی به عنوان سرپرست جدید باشگاه مس سونگون منصوب شد.

در این جلسه با معارفه محمدرضا کافی به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه مس سونگون از زحمات حامد نجفی مدیرعامل سابق باشگاه قدردانی شد.

تیم مس سونگون ورزقان برای سه سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرده است.

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *