رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی، تاکید کرد:ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره‌برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.

یک وجب از ایران را به چین نمی‌دهیم

به گزارش آیرال خبر، معصومه پاشایی‌بهرام، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی در یادداشتی به قرارداد ایران و چین پرداخت و نوشت: فارغ از هر صحبتی باید بدانیم ‫برنامه ۲۵ ساله همکاری‌های مشترک ایران و چین، یک برنامه همکاری اقتصادی است و نافی همکاری با سایر کشورها نیست! تمام ابعاد آن باید مطالعه شود تا منافع ملت ایران تامین گردد و ‫مجلس به جد پیگیر بررسی تمام جوانب سیاسی، امنیتی و اقتصادی آن است.

نماینده مردم مرند و جلفا در ادامه یادداشت خود اظهار داشت: نه یک وجب از خاک کشور را به ‫چین می‌دهیم و نه سرباز چینی می‌آوریم! این وصله‌ها به کشوری که افتخار جوانانش ‫شهادت است، نمی‌چسبد و نشانه عجز و کوچکی دشمنان ملت ایران است!

وی ادامه داد: ما آماده‌ایم با هر کشوری برنامه همکاری داشته باشیم! ولی متاسفانه بعضی‌ها در جغرافیای ذهنشان، چند کشور بیشتر ندارندکه تاریخ گواه بدقولی و بدخواهی آنان نسبت به ‫ملت ایران است!آزموده را آزمودن خطاست، ‫برجام نافرجام باید برای ما درس عبرت شود.

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی، تاکید کرد: اقتصاد ما، امروز نیازمند فرصت‌سازی و دیپلماسی اقتصادی با شعار آسیاست و این نوع برنامه‌های همکاری، نمونه‌ای از فرصت سازی‌هاست که امیدواریم با همکاری مجلس و دولت به سرانجام برسند.

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *