آیرال:
سیدهادی خامنه‌ای: باید با تمام دنیا رابطه سازنده و پویا داشته باشیم

دبیر مجمع نیروهای خط امام:
باید با تمام دنیا رابطه سازنده و پویا داشته باشیم و از تعامل و گفت‌وگو نترسیم.

تا زمانی که بتوان منافع مردم را در بستر همکاری سازنده دوجانبه دنبال کرد، چرا از آن رویگردان باشیم؟

طبعاً هرکس بخواهد به ما تعدی کند یا سلطه‌طلبی داشته باشد، باید از آن رویگردان بود.

چرا جامعه را از بسیاری فرصت‌های اقتصادی و فرهنگی و علمی محروم کنیم.

خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *