آیرال:
ظرفیت نیروگاهی ما ۱۳ برابر افزایش پیدا کرده است

▫️عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در برنامه صندوق توسعه ملی: ما در سال ۵۷ تقریبا ۷ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی منصوبه داشتیم اکنون ۹۴ هزار و ۶۳۳ مگاوات ظرفیت منصوبه داریم که روزانه به این مقدار هم اضافه می‌شود یعنی ظرفیت نیروگاهی ما ۱۳ برابر افزایش پیدا کرده است.

▫️دنیا ظرفیت نیروگاهی ۴.۵ برابر شده ولی در ایران ۱۳ برابر شده و تولید برق در دنیا ۳.۴ برابر شده ولی در ایران ۲۲ برابر شده است.

▫️از سال گذشته تاکنون ۲۴۸ هزار ماینر غیرمجاز کشف کردیم.

خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *