راستگو گفت: در شهر تبریز تنها در سه نقطه تجمعات محدودی برپا شد و اوضاع در دیگر شهرستان‌های آذربایجان شرقی آرام است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
Image result for ‫معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛‬‎

به گزارش آیرال خبر، علیار راستگو در گفت‌‌وگو با خبرنگاران در خصوص اعتراضات مسالمت آمیز مردم در تبریز اظهار داشت: در شهر تبریز تنها در سه نقطه تجمعات محدودی برپا شد و اوضاع در دیگر شهرستان‌های آذربایجان شرقی آرام است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حضور پلیس در جمع معترضان نیز با رویکرد پیشگیرانه و با هدف کمک به تسهیل و روان سازی ترافیک بوده است، گفت: نیروهای انتظامی در تبریز برای باز کردن گره‌های ترافیکی، ناگزیر از متفرق کردن شهروندان و هدایت آنان به معابر و خیابان‌ها هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از شهروندان درخواست کرد که هوشیاری خود را حفظ کنند تا فرصتی برای سوء استفاده معاندین نظام و کشور و بزرگنمایی و جنجال آفرینی آنان از تجمعات آرام و اعتراضی به افزایش قیمت بنزین به دست داده نشود.

وی با اشاره به همراهی معترضان به قیمت بنزین با نیروهای انتظامی یادآوری کرد: معاندین نظام همواره به دنبال سوء استفاده از هر اتفاق ساده و برجسته سازی آن هستند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.