عضو شورای شهر تبریز با انتشار ویدیو و مطلبی در کانال تلگرامی خود تلاش برخی رسانه‌ها برای ادامه قرارداد شرکت همشهری را در جهت خشنودی برخی از اعضای شورا عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر، محرم محمدزاده با انتشار ویدیویی از صحبت‌های وی در جلسه علنی شورای شهر تبریز در خصوص ادامه قرارداد شرکت همشهری به برخی رسانه‌ها هشدار داد در پی خشنودی چند تن از اعضای شورای شهر نباشند.

وی در کانال تلگرامی خود نوشته است:

آفتاب همیشه پشت ابر نمی‌ماند!

برخی از رسانه‌های نان به نرخ روزخور چند روزی بود که اعلام کرده بودند که فلانی و فلانی برای تمدید قرارداد با شرکت همشهری رای دادند و فلانی و فلانی برای تمدید رای ندادند و قطعا حقوق‌ها پرداخت نخواهد شد. هدف از این تمدید صرفا پرداخت حقوق نبود بلکه هدف تمدید قرار داد با شرکت فوق بود که شش نفر به تمدید قرارداد رای داده و شش نفر به تمدید رای ندادند که به پرداخت مستقیم حقوق نظر دارند.

تشکر از شهرداری تبریز که روز گذشته تمامی حقوق کارگران و کارمندان این شرکت را پرداخت نمود. هدف از این مطلب این است که رسانه‌های نان به نرخ روزخور لطفا جوسازی نفرمایید و در بین کارکنان چندهزار نفری ناامیدی ایجاد نکنید تا مثلا چند نفر از اعضای شورا از شما خشنود باشند. باشد که رستگار شوید!”

محرم محمدزاده در ذیل این مطلب با انتشار ویدیویی خطاب به شهرام دبیری،رئیس شورا در جلسه علنی عنوان کرد:” وقتی شرکت همشهری قراردادی ندارد و تمدید نشده شما چگونه این شرکت را قبول دارید؟ برخی‌ها اصرار دارند این شرکت باشد و اصرار دارند که جز این شرکت نمی‌تواند کار کند!”

وی با بیان اینکه اگر قرارداد مستقیم با شهرداری بنا نیست که بسته شود چرا کارگران و کارمندان را امیدوار کردید،گفت:” اگر هم قرارداد مستقیم خواهید بست تسویه شرکت همشهری را انجام دهید تا همان 2 درصد حقوق را نیز خود کارگر دریافت کند.”

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.