IMG_8220.JPG

آیرال خبر- با حضور شهرام دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و منصور برادران قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برنامه ” خندوانه آخر هفته ” فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار نیوز و شهرداری منطقه ۵، در مراسمی که به مناسبت شب یلدا در فرهنگسرای کوی فرشته ترتیب یافته بود رییس کمسیون فرهنگی شورا با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان جزو سیاست های شورای اسلامی  شهر است، گفت: اقدام شهرداری منطقه پنج در برگزاری خندوانه آخر هفته قابل تقدیر است و شورای شهر از چنین برنامه هایی که باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان شود حمایت می کند.

وی در ادامه  توجه به فرهنگ و حقوق شهروندی را از دیگر اولویت های این نهاد مردمی برشمرد و افزود : در صورت افزایش فرهنگ شهروندی شاهد توسعه یافتگی جامعه خواهیم بود.

دبیری همچنین به شروع کمپین ” سه شنبه های بدون خودرو ” اشاره کرد و گفت: از شهروندان عزیز تبریزی انتظار داریم  یک روز از هفته را به دوچرخه یا پیاده روی اختصاص دهند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه تصریح کرد: این طرح با هدف کاهش ترافیک و آلودگی هوا و افزایش سلامت روحی و روانی شهروندان طراحی شده است.

گفتنی است؛ میر علی اصغر نساج غازانی شهردار منطقه پنج تبریز نیز در این مراسم گفت : خندوانه آخر هفته که از آذر ماه امسال شروع شده با هدف پر کردن اوقات فراغت شهروندان و افزایش روحیه نشاط در جامعه شروع شده است.

 وی با بیان اینکه مردم از برگزاری چنین مراسمی در طول سال استقبال می کنند افزود : خندوانه آخر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر فرهنگسرای کوی فرشته برگزار می شود. وی در پایان با اشاره به اینکه شادابی مردم خواست و هدف مسئولین نظام جمهوری اسلامی است از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار تبریزاز برنامه های فرهنگی این منطقه قدر دانی کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.