به گزارش آیرال خبر، خبر اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که ساعاتی قبل در خروجی برخی رسانه ها و کانال های خبری منتشر شد، از آن دست اخبار حال به هم زنی است که در بدترین و حساس ترین شرایط جدولی این تیم در لیگ برتر و به فاصله ای کوتاه از حذف مفتضحانه از لیگ قهرمانان آسیا و البته در آستانه بازی مهم این تیم برابر سپاهان به گوش می رسد.

تعجب آورتر این که در ادامه پروسه بازیکن سالاری و خط و خط دهی های زیرپوستی ماه های اخیر در این تیم، کاپیتان باتجربه تراکتورسازی برخلاف انتظار صراحتا اعلام کرده است ” تا زمانی که باشگاه مطالباتمان را پرداخت نکند و پولی به ما ندهد حاضر به تمرین نیستیم.”

حتی کار به جایی رسیده است که دیگر بازیکنان را از حضور در تمرین امروز منع کرده و با لحنی آمرانه، دستور به ترک محل تمرین تیمش داده است؛ اتفاقی که می تواند حاوی بسیاری از ناگفته ها و پشت پرده تاریک باشگاه باشد!

مرور و بررسی گذرا بر عملکرد و نتایج تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و در کنار آن، اعتصاب امروز بازیکنان، این تحلیل و نتیجه را به دست می دهد که بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود – که البته حق مسلم و قانونی آنان است – آن طور که باید و شاید، بازی نکرده اند و همین تحلیل دم دستی، به خودی خود چرایی و دلایل وضعیت این روزهای تراکتورسازی تبریز را نمایان می کند.

جدای از آن که بازیکنان اعتصاب کننده و هدایتگران احتمالی آن ها در ماجرای امروز باید پاسخگوی رفتارها  و عملکرد فنی ماه های اخیرشان در قبال هواداران و افکار عمومی باشند، مدیریت باشگاه نیز باید پاسخ دهد که چرا علی رغم تبلیغات گسترده در خصوص فعالیت های مثبت و موثر اقتصادی در فصل جاری، هنوز از پرداخت مطالبات بازیکنان عاجز مانده و در مقابل از سرمایه های اندوخته کلان برای آینده باشگاه در سایه فعالیت های اقتصادی مهم سخن می گوید؟

در این میان معلوم نیست اعتصاب مشکوک بازیکنان ، چرا و تحت تأثیر کدام عوامل پنهان، در این مقطع از لیگ برتر که تیم محبوب تراکتورسازی در آستانه سقوط به رده های پایین تر و افتادن در منطقه خطر قرار دارد و نیز بازی شش امتیازی حساسی برابر سپاهان را پیش رو دارد مدیریت و برنامه ریزی شده است؟

باور کنید نمی دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروسی را که از زیر اعتصاب بیرون زده است؟ نمی دانیم ادعاهای احترام به هواداران و “عرق به پیراهن” را بپذیریم یا اعتصاب مشکوک بازیکنان در بدترین زمان ممکن را؟

الحمدلله مدیریت باشگاه نیز هیچ وقت در دسترس نیست تا پاسخ این همه ابهامات مدیریتی را داده و گره از کار فروبسته این روزهای تراکتورسازی باز کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.