آیین تجلیل از مشاوران ، پیمانکاران ، مهندسان و تلاشگران مترو تبریز

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر در گذشته آب، برق و گاز از الزامات شهرنشینی بود، امروزه مترو هم جزو بدیهیات زندگی شهری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار،  محمدرضا پورمحمدی با اعلام این مطلب در آیین تجلیل از مشاوران، پیمانکاران، مهندسان و تلاشگران مترو تبریز اظهار داشت: حمل و نقل عمومی زیر ساخت شهر بوده و ما باید در کنار مترو به سایر تکنولوژی های حمل و نقل عمومی توجه داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در گذشته اگر کاستی هایی در آذربایجان و تبریز بوده، در سال های اخیر با شتاب توسعه مترو جبران شده است و ما بعد از ۱۸ سال شاهد رسیدن قطار به ایستگاه پایانی آن در خط یک هستیم و علاوه بر آن راه آهن تبریز میانه ای که ۱۳۰ کیلومتر طول دارد بعد از ۲۰ سال در روزهای آینده با حضور رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد.

پورمحمدی با بیان اینکه بزرگترین هزینه های جامعه ما صرف سوانح جاده ای شده است، یادآور شد: در سوانح شهری و برون شهری بیشترین خسارت را داده ایم در حالی که می توانست وضعیت بهتر از این باشد اما  با اهتمامی که برای توسعه حمل و نقل عمومی به وجود آمده رفته رفته از مشکلات این حوزه کاسته خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی ما باید خودمان مشکلاتمان را حل کنیم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم و همه باید کمک حال هم باشند.

او شروط لازم برای توسعه در جامعه را در تغییر تفکر و ذهنیت به سمت صحیح و پذیرش جمله ما می توانیم همراه با با عزم و اراده عمومی دانست.

پورمحمدی در پایان درباره اهمیت فرهنگ قدردانی خاطرنشان کرد: باید تشکر و قدردانی کردن از همدیگر را تمرین کنیم تا بتوانیم همچنان که به راحتی از هم انتقاد می کنیم به همان راحتی نیز قدردانی نماییم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.