حسن زاده

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به آسیب‌های ناشی از مشکلات اجتماعی در سطح شهر، گفت: نگاهی به آمار آسیب‌های اجتماعی در تبریز، توجه ویژه به این مسائل را ضروری می‌سازد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز که به میزبانی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی متعدد همچون اعتیاد، طلاق، زنان و کودکان خیابانی، تکدی‌گری و… امروز از معضلات مهمی است که در شهرهای بزرگ شیوع پیدا کرده است.

حسن زاده ادامه داد: اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز نیز مسئولیت هایی در قبال مشکلاتی همچون کودکان و زنان خیابانی دارد؛ مجموعه های مختلف درگیر با این موضوع نیز از این اداره کل نیز انتظاراتی برای ورود به این مباحث دارند ولی علی رغم تمام این انتظارات و خواسته ها، اعتبار خاصی در زمینه مسائل اجتماعی برای این اداره کل تحقق نیافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح سنجش عدالت در سلامت اشاره کرده و گفت: این طرح می‌تواند قدم خوبی از سوی شورا و شهرداری در زمینه سلامت شهروندان تبریزی باشد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز یادآور شد: علی رغم پیگیری های زیاد، این طرح به سبب عدم پشتیبانی مالی مسکوت مانده است که امیدواریم با پیگیری های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز برای شروع هر چه سریع‌تر آن اقدامی صورت گیرد.

حسن زاده همچنین با اشاره به فعالیت‌های مختلف این اداره کل، تصریح کرد: موضوعات درمان، سلامت شهروندی، طب کار و امور اجتماعی از عمده اقدامات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.