جمال پور

دبیر علمی نخستین همایش ملی “شهر پایدار و گام دوم انقلاب” گفت: تنها ۱۰ روز تا پایان مهلت ارسال مقالات باقی مانده و علاقمندان به شرکت در همایش فرصت های پایانی را نباید از دست بدهند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میکائیل جمال پور با تاکید بر رعایت نهایت دقت در ثبت نام و ارسال مقالات اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در همایش فرصت باقی مانده را از دست نداده و سرعت را فدای دقت نکنند و تمام نکات مهم در ارسال مقالات را رعایت کنند.

وی از ارسال ۳۰۰ مقاله به این همایش خبر داد و گفت: مقالات در مرحله داوری بوده و تا ۲۵ تیر ماه فرصت باقی است تا اساتید، دانشجویان و نخبگان مقالات خود را به دبیرخانه همایش در قالب فرمت اعلامی به آدرس اینترنتی gaam۲.tabriz.ir  یا به ایمیل gaam۲@tabriz.irارسال و تأییدیه را از دبیرخانه اخذ کنند.

وی یادآور شد: شهر پایدار؛ علم پژوهش- اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی- اقتصاد- عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری- حقوق شهروندی- دیپلماسی شهری- فرهنگ و تمدن اسلامی- جوان‌گرایی، خلاقیت و نوآوری و مشارکت اجتماعی، مدیریت جهادی و انقلابی از محورهای اصلی این همایش ملی محسوب می‌شود.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در نخستین همایش ملی “شهر پایدار و گام دوم انقلاب” برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن دبیرخانه ۰۴۱۳۴۷۵۳۴۸۵ تماس حاصل کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.