خدمات محله ای

سرپرست شهرداری منطقه ۷ تبریز از آغاز طرح ضربتی پاکسازی محلات، لکه‌گیری آسفالت، بهسازی فضای سبز، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و تسطیح زمین‌های خالی، زیباسازی، همسطح‌سازی دریچه‌ها، رنگ آمیزی باکس‌های زباله و… با تدوین برنامه مدون و مشخص در قالب خدمات محله ای خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر اظهار داشت: تجمع زباله و نخاله علاوه بر تهدید سلامت شهروندان از لحاظ سیمای شهری، ناهنجاری هایی را در منطقه به وجود می آورد که به همین منظور نسبت به پاکسازی آن اقدام می شود.

پور خردمند افزود: بر همین اساس عوامل معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۷ تبریز طی برنامه زمان بندی شده ضمن پاکسازی محله به محله، نسبت به پاکسازی محلات و جمع آوری نخاله‌های رها شده در زمین‌های خالی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای بهبود ارائه خدمات متوازن به شهروندان، طرح ضربتی پاکسازی محلات در قالب خدمات محله ای از صبح دیروز آغار و طی هفته های آتی توسط همکاران معاونت خدمات شهری این منطقه تداوم خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه ۷ تبریز یاد آور شد: ریختن نخاله های ساختمانی در معابر، سد معبر خودرویی و مغازه ای علاوه بر ایجاد اختلال در عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه، شهروندان را دچار مشکل می کند.

 پورخردمند با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان و رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های پاکسازی و لایروبی خواهد داشت، از شهروندان درخواست کرد از ریختن زباله و ضایعات دیگر در انهار و مسیل‌های آب خودداری کنند.

به گفته وی، مشکل آبگرفتگی، ساماندهی آب‌های سطحی و لایروبی انهار امر مهمی است که از سوی شهرداری منطقه ۷ در فازهای مختلف مورد توجه قرار دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.