مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد:

آغاز کاشت ۲۵ هزار اصله نهال در مجموعه ائل باغی و عینالی

توسطسردبیر

آذر 13 1398

نهالکاری همگانی در تفرجگاه ائل باغی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از کاشت ۲۵ هزار نهال با مشارکت این سازمان و اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسعود برزگر جلالی با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه سال زیباسازی و فضای سبز و جهت استفاده از توان ادارات و نهادها برای توسعه فضاهای سبز شهری تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر با تدوین برنامه های ویژه در صدد جلب مشارکت دیگر نهادها و ادارات است.

او افزود: یکی از این برنامه ها، اجرای طرح مشترک نهال کاری در مجموعه ائل باغی و عینالی توسط اداره کل منابع طبیعی استان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز است که مقرر شده با مشارکت این دو نهاد، ۲۵ هزار نهال در این مکان ها غرس شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بار دیگر با تاکید بر نامگذاری سال آینده به عنوان سال فضای سبز و زیباسازی توسط شورای شهر محترم تصریح کرد: توسعه و نگهداری فضاهای سبز موجود در تبریز، مهم ترین وظیفه مدیریت شهری است.

برزگر جلالی یادآور شد: در عین حال نباید این فعالیت ها محدودیت زمانی و مکانی داشته باشد؛ بلکه در هر فرصتی و هرجایی که مناسب تشخیص داده شود، نسبت به کاشت یا انجام عملیات حفاظتی فضای سبز اقدام گردد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.