lkxri

شهردار تبریز از آمادگی شهرداری تبریز برای ساماندهی فضای سبز پایگاه هوانیروز ارتش خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز به همراه فریدون بابایی اقدم، عضو شورای اسلامی شهر تبریز و سامان احمدزاده، شهردار منطقه۶ تبریز از پایگاه هوانیروز تبریز بازدید کرد.

در این بازدید عنوان شد که باند بالگردهای پایگاه هوا نیروز تبریز به منظور آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه با مساعدت ها و حمایت های شهرداری تبریز تکمیل شود.

این بازدید در راستای هماهنگی و همکاری بین دو مجموعه و برنامه ریزی صحیح در مقابله با حوادث غیر مترقبه و مدیریت بحران، با بررسی و مطالعات کارشناسی خطرات بالقوه و پاسخگویی سریع و آسان در مواقع بحران انجام گرفت.

 پایگاه هوانیروز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ قرار گرفته و به عنوان یک مرکز پشتیبانی مطرح است که در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه و پیشگیری و ساماندهی مسائل و معضلات می تواند بسیار موثر عمل کند لذا تکمیل باند بالگردهای این پایگاه اقدامی لازم و اساسی است.

ایرج شهین باهر شهردار تبریز در این بازدید برای تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوانیروز  و ساماندهی فضای سبز این پایگاه اعلام آمادگی کرد و افزود: شهرداری تبریز برای ایمنی و حفظ جان مردم از تمام توان خود بهره می گیرد.

در پایان این بازدید سرهنگ شایان، فرمانده پایگاه هوانیروز تبریز با تشکر و قدردانی از اقدامات شهرداری تبریز در این پایگاه تأکید کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی همیشه در خدمت رسانی به مردم پیشقدم است.

شهردار تبریز نیز از زحمات ارزشمند و به موقع پایگاه هوانیروز تبریز در مواقع بحرانی علی الخصوص در حادثه آتش سوزی ارسباران و زلزله اخیر استان قدردانی کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.