دیدار با خانواده شهید زوار جنتی

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: مهمترین پیام روز شهدا به ما ادامه دادن راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، ایرج شهین باهر  در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، شهید اکبر زوار جنتی با بیان اینکه امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم گفت: در منطقه پرآشوب خاورمیانه به برکت شهدا و رشادت آنان است که امروز ایران به جزیره امن تبدیل شده است.

او گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم که این مهمترین کاری است که برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در جامعه می توانیم انجام دهیم.

در ادامه این دیدار که با حضور جمعی از مدیران شهری و علی آجودان زاده عضو شورای شهر انجام شد، شهردار تبریز با حضور در گلزار شهدای محله شنب غازان به مقام والای این شهدا ادای احترام کرد.

پدر شهید زوار نیز در این دیدار با تقدیر از اقدام شهردار تبریز در تکریم خانواده شهدا گفت: این اقدام ارزشمندی که شهردار تبریز در طول مدت حضور خود در این سمت آن را آغاز کرده بسیار قابل تقدیر است.

همچنین شهردار تبریز به درخواست پدر شهید زوار با حضور در منزل افشین آریایی نژاد قهرمان کیک بوکسینگ کشور که مدال خود را در زمان شهادت شهید زوار به خانواده وی اهدا کرده بود، این مدال را به مادر افشین آریایی نژاد تقدیم کرد.

پدر شهید زوار در این دیدار گفت: اقدام افشین آریایی نژاد در تقدیم این مدال به خانواده شهید در زمان شهادت اکبر، باعث تسلی خاطر خانواده شد و همان موقع اعلام کرده بودم در زمان مناسب با حضور یک چهره اجتماعی و فرهنگی این مدال را به خانواده آریایی نژاد تقدیم خواهم کرد.

او افزود:  بی شک این قهرمان در دامان مادری با اندیشه انقلاب و اسلام رشد کرده و جا دارد این مدال را به ایشان تقدیم کنیم.

شهردار تبریز نیز با تقدیر از این اقدام گفت: شهدا با نثار جانشان امنیت را به ما ارزانی داشته اند و خوشحالم جوانان این سرزمین و استان هم عزیزترین داشته شان را تقدیم خاواده شهدا می کنند.

او افزود: مقام معظم رهبری مردم تبریز را مردمانی زمان شناس نامیده اند و جوانان ما نیز نشان داده اند انسان هایی زمان شناس هستند و در زمانی که لازم بود با تقدیم مدال خود به خانواده شهدا این را ثابت کرده اند.

ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه این اقدام یعنی قدردان مقام خانواده شهدا هستیم گفت: امیدوارم جوانان ما با الگو قراردادن شهدا و مکتب حسینی که در آن تربیت شده اند در تمام عرصه های جهانی موفق باشند.

علی آجودان زاده نیز در این دیدار گفت: پیام اقدام افشین آریایی نژاد یعنی اینکه قهرمان واقعی شهدا هستند و نامشان هرگز فراموش نخواهد شد.

در پایان این دیدار با حضور مدیران شهری و شهردار تبریز مدال قهرمانی افشین آریایی نژاد به مادر وی اهدا شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.