اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: استفاده از اصل بهره وری و بهینه سازی در ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ضروری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی با بیان ایم مطلب اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی از جمله ترافیک که امروزه در اثر افزایش تعداد وسایل نقلیه به وجود آمده است، اهمیت توسعه و تقویت و همچنین استفاده بهینه از حمل و نقل عمومی بیش از پیش برهمگان آشکار می شود.

وی افزود: بهینه سازی سیستم حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی ایمن، مستمر، ارزان، سریع و مطلوب نیز همیشه از اولویت های مهم اتوبوسرانی بوده و اقداماتی در این خصوص از جمله برنامه ریزی برای ایجاد خطوط ویژه در نقاط مختلف جهت کاهش زمان سفرهای درون شهری، احداث پایانه های مستقل جهت کنترل و مدیریت بهتر ناوگان و از همه مهم تر، نوسازی و خرید اتوبوس (در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز توسط دولت) که منجر به افزایش و بهینه سازی خدمات دهی به مسافران می شود، در دست اجرا است.

جلالی ادامه داد: استفاده از حمل و نقل عمومی مساوی با کاهش ترافیک و همچنین کاهش مصرف سوخت است که باعث جلوگیری از اتلاف زمان و اتلاف منابع سوختی شده و به نوعی اصل بهره وری و بهینه سازی که استفاده موثر و مطلوب از زمان، امکانات و سرمایه است نیز محقق می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.