باکس های تفکیک

آیرال خبر- در راستای توانمند سازی طرح تفکیک از مبدا پسماندها، سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اقدام به استقرار کانکس های ویژه دریافت پسماندهای خشک در سطح مجتمع های مسکونی پر جمعیت و مراکز علمی و دانشگاهی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز با بیان این خبر، اظهار داشت: ما در صدد این هستیم تا مشارکت خود شهروندان را در اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند ها را افزایش دهیم.

او افزود: در همین راستا تلاش داریم تا از ظرفیت های بالقوه مراکز علمی، اساتید و دانشجویان در زمینه ارائه طرح ها و ایده های نو در خصوص آموزش شهروندی و آگاه سازی جامعه در رابطه با مزایای جدا سازی پسماند های خشک از تر و نقش آن در پاکیزگی و بهداشت محیط زیست بهره مند شویم.

اصغری با اشاره به تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ضرورت تقویت بازوی اجرایی طرح تفکیک از مبدا، اظهار داشت: در این ارتباط سازمان استقرار کانکس های ویژه دریافت پسماندهای خشک در مجتمع‌های مسکونی پر جمعیت را در دستور کارخود قرار داده و با استقرار کانکس ویژه دریافت پسماندهای خشک در مجتمع بزرگ مسکونی پایگاه دوم شکاری تبریز و همچنین دانشگاه تبریز عملا فعالیت خود در این زمینه را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز در پایان اظهار امیدواری کرد با تداوم آگاه سازی و آموزش شهروندی و تقویت اجرایی طرح تفکیک از مبدا پسماندها و همچنین رعایت الگوی مصرف و خرید به اندازه نیاز از سوی شهروندان بیش از پیش شاهد کاهش حجم زباله و پسماندهای تولیدی و شهری پاکیزه تر باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.