مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی:

اقدامات شهرداری تبریز در معرفی ایثارگری شهدا گامی ارزشمند است

توسطسردبیر

آذر 6 1398

عباسقلیزاده

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی، اقدامات شهرداری تبریز در معرفی ایثارگری های شهدا را گامی ارزشمند در راستای ماندگارتر کردن دفاع مقدس توصیف کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سردار اصغر عباسقلیزاده در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حمید باکری اظهار داشت: اهمیت فعالیت های شهرداری در حوزه دفاع مقدس به اندازه ای است که این خدمات را می توان گامی مهم در راستای پیام رسانی و معرفی شهدای بزرگ و افتخار آفرین، به افرادی که در این خصوص آگاهی ندارند، دانست.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی افزود: اگر امروز ما در اقتدار و آرامش زندگی می کنیم و ۴۰ سال است در برابر استکبار جهانی و فتنه انگیزی های داخلی و خارجی ایستاده ایم به برکت پندآموزی و الگوپذیری از شهدا بوده است.

او با بیان اینکه شهرداری نام، یاد و خاطرات و زحمات شهدا را در جامعه زنده و ماندگارتر نگه می دارد، تصریح کرد:‌ اقدامات فرهنگی شهرداری در حوزه دفاع مقدس موجب زمینه ای برای الگوسازی حرکت شهدا در شهر خواهد بود.

سردار عباسقلیزاده ادامه داد: ما باید در شهر اولین ها به تکالیف دینی، شرعی و انقلابی خود درباره دفاع مقدس عمل کنیم تا شرمنده شهدایی نباشیم که امنیت مان را مدیون آنان هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی در پایان از تمامی ارکان شهرداری تبریز در معرفی پهلوانان، زحمت کشان و دلاوران عرصه دفاع مقدس قدردانی کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.