رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز:

اقدامات شهردار تبریز برای همیشه به یادگار می ماند 

توسطسردبیر

آذر 13 1398

جلسه شهردار با اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تبریز

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز گفت: اقدامات مفید شهردار تبریز طی دو سال اخیر برای همیشه در شهر و بین شهروندان به یادگار می ماند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا سلطانی در حضور اساتید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز با تقدیر از اقدامات انجام یافته از سوی شهردار، اظهار کرد: مدیریت شهر توسط دکتر ایرج شهین باهر طی دو سال اخیر به گونه ای بوده است که اقدامات انجام یافته برای همیشه به یادگار می ماند.
او ادامه داد: تحقق بودجه در دو سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی نسبت به گذشته داشته است و ارزش و اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که شاهد رکود اقتصادی در جامعه هستیم.
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز عنوان کرد: با وجود رکود ساخت و ساز و مشکلات اقتصادی، تدابیر و مدیریت و کار بی وقفه شهردار و تلاش جمعی مجموعه شهرداری تبریز موجب شده تا اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد.
او افزود: با شرایط سخت فعلی، کاهش هزینه ها در شهرداری تبریز برای اولین در دوره مدیریت دکتر ایرج شهین باهر اتفاق افتاده است و این در حالیست که ضمن پرداخت بدهی های گذشته، شهرداری تبریز طی دو سال اخیر هیچ تعهد و بدهی به جا نگذاشته است.
سلطانی یادآور شد: توسعه فضای سبز، احداث پارک بزرگ تبریز، احداث اتوبان ولایت، زیباسازی شهر، تسریع در اجرای پروژه بزرگ مترو و اجرای چند پروژه عمرانی مهم دیگر از جمله اقداماتی است که در زمان مدیریت دکتر ایرج شهین باهر برای تبریز به یادگار می ماند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.