امام

شهردار تبریز در پیامی، فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام مردمی ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، متن پیام ایرج شهین باهر شهردار تبریز به این شرح است:
بسمه تعالی
«او (امام خمینی) زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشته است. »
مقام معظم رهبری مدظله العالی
امام خمینی(ره) رهبری با صلابت بودند که به نام خدا، برای خدا و دین اسلام قیام و نهضتی بی‌نظیر در جهان پایه گذاری کردند و اکنون در سی امین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی، ملت ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری راه امام راحل را ادامه می دهند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرمنزل مقصود برسد.
از سوی دیگر ١۵ خرداد، یادآور روزی است که سرآغاز تحقق اراده‌ مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار و طاغوت شد و در این روز سرنوشت ساز، مردم ایران در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقطه‌ عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ استبداد در کشور شود.
اینجانب این دو مناسبت بزرگ و تاریخی را به عموم مردم شریف ایران به ویژه مردم تبریز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم رهروان صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اعتلای انقلاب و تداوم آرمان های امام راحل (ره) شهدای والامقام و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.
ایرج شهین باهر
شهردار تبریز

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.