بودجه

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اهتمام جدی تدوین و تنظیم بودجه پیشنهادی بر اساس برنامه راهبردی ۵ ساله شهرداری تبریز خبر داد و گفت: بودجه مصوب هرساله مسیر عملکرد شهرداری تبریز را مشخص می کند و ضرورت دارد تدوین و اجرای بودجه مصوب از یک برنامه مشخص دوره ای ۵ ساله تبعیت کند.

به گزارش آیزرال خبر به نقل از شهریار، مرتضی موحد نیا در جلسه مدیران معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به دستور اکید شهردار محترم تبریز در خصوص تدوین برنامه راهبردی ۵ ساله شهرداری افزود: برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز پس از تکمیل، تحویل شورای محترم اسلامی شهر تبریز می شود.

وی اظهار کرد: تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز در مراحل پایانی است و با برگزاری جلسات متعدد در مرکز پژوهش های شورا و شهرداری و در راس آن دکتر بهشتی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، تمامی زوایای آن مورد بررسی قرار گرفته است.

موحد نیا در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در پیاده سازی سیستم یکپارچه مدیریتی اشاره کرد و افزود: نقش لوکوموتیوی سازمان در رصد اجرای دقیق برنامه های درون سازمانی در افزایش میزان اثربخشی واحد های مختلف شهرداری تبریز تاثیر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس تغییرات فرمت بودجه نویسی در سال آینده نظام پیشنهادات و نظرسنجی معاونت قصد دارد پیشنهادات شهروندان را در خصوص اولویت دهی پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی لحاظ کند.

موحدنیا متذکر شد: پوستر ویژه این طرح در حال آماده سازی است تا از طریق برنامه تلویزیونی “شهریمیز” استودیو شهر و تلویزیون های شهری در معرض دید عموم قرار گیرد و مردم نظرات خود را به آدرس اعلام شده در پوستر نهایی این طرح ارسال فرمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز همچنین اعلام کرد: طی برگزاری جلسات هماهنگی با مناطق دهگانه شهرداری تبریز، درصد فیزیکی پروژه های عمرانی مصوب سال جاری در ۶ ماهه اول سال با سیستم ساجا مطابقت داده شده و قرار است در صحن شورای اسلامی عملکرد بودجه ای سال ۹۸ در نیمه نخست به اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برسد.

موحد نیا با اشاره به تداوم اجرای طرح تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری عنوان کرد: با بررسی وضعیت حسن خدمت، سوابق کاری و میزان تحصیلات افراد مشمول در اولویت قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح جامع شایستگی کارکنان شهرداری تبریز در حال آماده سازی برای اجراست و بر اساس برگزاری آزمون در حوزه های مختلف میزان تخصص، بهره وری، اثربخشی و در کل راندمان کاری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.