تبریز

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز از ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات جامع املاک و مستغلات شهرداری تبریز توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش آیرال خبر بهخ نقل از شهریار، علیرضا داستان گفت: آمار تمامی املاک و مستغلات شهرداری تبریز با تلاش کارشناسان این اداره کل و کارشناسان و مدیران املاک تمامی مناطق و سازمان ها و شرکت ها تابعه و به تفکیک کاربری های اعم از ساختمان های اداری، مذهبی، فرهنگی، پارکینگ، ایستگاه های آتش نشانی و دیگر کاربری های تعریف شده جمع آوری و در سامانه یکپارچه اطلاعات ثبت شده است.

وی افزود: در راستای وظیفه قانونی و حفظ و صیانت از اموال غیرمنقول شهرداری در جهت شفاف سازی و در دسترس بودن اطلاعات املاک موجود شهرداری این اقدام توسط این اداره کل انجام شده است. همچنین با تهیه این آمار زمینه بهره گیری بهتر و بیشتر از اموال موجود فراهم شده است.

داستان با اشاره به نمونه هایی از اموال شهرداری براساس سامانه ایجاد شده اعلام داشت: شهرداری تبریز با در اختیار داشتن بیش از ۹۰ میلیون متر مربع با کاربری فضای سبز و پارک در سطح تبریز علاوه بر فضای سبز فی مابین خیابان ها و عرصه های فضای سبز ایجاد شده در محلات دارا است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز هزینه های کلان در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز و پارک های موجود در راستا ایجاد آسایش و رفاه مردم متقبل می شود.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز افزود: در سطح شهر تبریز نزدیک ۱۰۰ هزار مترمربع عرصه با کاربری پارکینگ در حال بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک و دیگر ارگان های شهرداری است و همچنین به میزان ۳۸ هزار مترمربع عرصه ایستگاه های آتش نشانی در اختیار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

وی در ادامه بیان داشت: در سطح شهر تبریز بیش از ۲۳۰ هزار متر مربع با کاربری فرهنگی و بیش از ۲۹۰ هزار مترمربع با کاربری ورزشی در حال خدمت رسانی به مردم توسط شهرداری است.

داستان در پایان تاکید کرد: این کار ضمن شفاف سازی، موجب کاهش سوء استفاده افراد حقوقی و حقیقی شده و موجب بهره گیری بهتر برای ایجاد برنامه های اجرایی در اقدامات آتی می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.