علیزاده گفت: در تامین اعتبار برای تجهیز جاده‌های استان، از منابع استانی  هزینه می‌شود که سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار می‌دهد.
Image result for ‫آذربایجان شرقی علیزاده راه و ترابری‬‎

به گزارش آیرال خبر، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانشرقی با اشاره به تغییر وضعیت آب‌وهوایی اظهار داشت:  اداره کل راهداری استان با کمبود ماشین‌آلات سنگین در حوزه برف‌روبی روبه‌رو است، بنابراین به صورت اجاره از بخش خصوصی کمک می‌گیریم.

وی گفت:  در برخی شهرستان‌ها اجاره دست‌ها انجام گرفته ولی برخی دیگر نیز معطل تامین اعتبار هستند، بیشترین تجهیزات در شهرستانیی قرار دارند که نسبتا سردیر می‌باشند، هشترود، چاراویماق، اهر ، هریس،ورزقان از جمله این شهرهای استانی هستند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در تامین اعتبار برای تجهیز جاده‌های استان، از منابع استانی  هزینه می‌شود که سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار می‌دهد.

مدیرکل راهدرای استان یادآور شد: خوشبختانه امسال در حوزه آسفالت‌ریزی بهتر عمل کردیم، محورهای جاده‌ای، ساماندهی علایم، حریم، تعمیرات پل ها و گاردریل‌ها  از جمله اقداماتی بود که قبل از فرارسیدن فصل سرما به پایان رسید.

وی افزود: با سرد شدن هوا، عملیات اجرایی نیز تعطیل شد، سازمان راهدرای نیز خرید ماشین‌آلات سنگین را در دستور کار قرار دارد. اتوبان تبریز، هریس و اهر نیز به غیر از 8 کیلومتر باقیمانده بقیه زیر بار ترافیک قرار دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.