حیدر جعفری

آیرال خبر- حضور هواداران پرشور و شخص شهردار تبریز در بازی فردا برابر تیم شهرداری ماهشهر انرژی مضاعفی به ساق‌های بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز می دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگارشهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: فردا یک روز خاص برای فوتبال تبریز است و ما منتظر حضور پرشور هواداران تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی در ورزشگاه هستیم. البته هواداران هر دو تیم در فضای مجازی بیانیه و اطلاعیه داده اند که فردا در بازی برابر شهرداری ماهشهر از تیم شهرداری تبریز حمایت می کنند.

وی ادامه داد: دوستداران فوتبال تبریز بخصوص هواداران تراکتورسازی و ماشین سازی هر موقع که نیاز به حضور آنها بوده، آمده اند و تیم های شهر خود را تشویق و حمایت کرده اند. هر موقع تیمی از تبریز در میدانی حساس قرار گرفته، این هواداران بدون توجه به رنگ تیم ها، آستین همت بالا زده و تیم شهرشان را تنها نگذاشته اند.

جعفری یادآور شد: اولین بازی پرتماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در سال ۷۸ بین تیم های شهرداری تبریز و پلی اکریل اصفهان برگزار شد که در آن سال هم بحث صعود و سقوط در میان بود و هواداران تبریزی با حضور ۵۰ هزار نفری خود، از تیم شهرداری حمایت کردند. در آن سال امکانات ورزشگاه یادگار امام (ره) مثل امروز نبود و حتی مسیر ورزشگاه هم اصلا مناسب رفت و آمد نبود اما با آن شرایط ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و اکنون انتظار داریم که فردا تا حد گنجایش ورزشگاه اختصاصی، هوادار به ورزشگاه بیاید و تیم شهرداری را حمایت کند.

وی افزود: وقتی هواداران ورزشگاه را پر کنند، بازیکنان نیز قطعا تحت تاثیر این شور و حال قرار می گیرند و بازی خوبی انجام می دهند. ما به نتیجه بازی فردا خوشبین هستیم و امیدواریم که با حمایت هواداران سه امتیاز را در تبریز نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به اعلام آمادگی شهردار این شهر برای تماشای بازی فردا، گفت: ما فردا برابر شهرداری ماهشهر با ۱۲ نفر بازی می کنیم چون می دانیم که دکتر شهین باهر شهردار محترم و هواداران فوتبال تبریز با حضور در ورزشگاه، یار دوازدهم ما هستند. ما از این حضور قطعا انرژی می گیریم و تلاش می کنیم تا با کسب نتیجه ای خوب، تنها سهمیه فوتبال استان در لیگ دسته یک را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: تمرین امروز تیم شهرداری تبریز هم در شرایط خاصی برگزار می‌شود چراکه قرار است دکتر شهین باهر در تمرین امروز حضور پیدا کند و با ما و بازیکنان صحبت کند. من مطئنم که این حضور شهردار محترم تبریز در تمرین می تواند انگیزه و امید زیادی به تیم تزریق کند.

جعفری در خاتمه اظهار داشت: فصل جاری با تمام دغدغه ها و مشکلاتی که برای ما داشت، در حال تمام شدن است و ما می خواهیم با نتایج خوب و حفظ سهمیه، کار خود در این فصل را به پایان برسانیم. امیدواریم که فصل آینده برای تیم فوتبال شهرداری تبریز، تصمیمات مناسبی از سوی مسئولان شهری اتخاذ شود و این تیم ریشه دار و قدیمی بتواند حضوری موفق در مسابقات داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.