شهردار تبریز

شهردار تبریز از تدوین برنامه جامع ارتقای ایمنی حمل و نقل در این کلانشهر خبر داد و گفت: با ارتقای فرهنگ ترافیکی، تبریز برای سومین سال پیاپی با کاهش آمار تلفات جانی ناشی از تصادفات درون شهری مواجه بوده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در بیستمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل اظهار کرد: برنامه جامعی برای ارتقای ایمنی حمل و نقل در کلانشهر تبریز داریم و از سال جاری کتاب های آموزشی تهیه شده در این زمینه را در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم تا به هدف اصلی خود که ارتقای بیش از پیش فرهنگ ترافیکی و به تبع آن کاهش ناهنجاری ها و حوادث ترافیکی است، دست یابیم.

شهردار تبریز ضمن اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز شهر، عنوان کرد: نزدیک به ۹۰ درصد نقاط حادثه خیز شهر شناسایی و اصلاح شده است و مابقی نیز در حال شناسایی و اصلاح است.

ایرج شهین باهر در این جلسه با اعلام کاهش آمار تلفات جانی ناشی از تصادفات درون شهری برای سومین سال پیاپی در شهر تبریز، گفت: در راستای تامین ایمنی عابران پیاده در تردد عرضی، با خط کشی خطوط عابر پیاده، نصب تجهیزات لازم و در موارد لزوم احداث پل عابر پیاده گام های موثری برداشته ایم.

گفتنی است بیستمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل با محوریت جلسه راهبردی وضعیت تصادفات استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد. در این جلسه برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی استان و ارائه اهداف، اولویت ها و تعیین برنامه عملیاتی دستگاه های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.