YA1_1721.JPG

نشست مدیران عامل اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه قطار شهری به میزبانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این نشست مدیران عامل شرکت های قطار شهری کشور ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در قطارهای شهری پرداختند. همچنین در این نشست مدیران عامل شرکت ها در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش روی این شرکت ها بحث و بررسی کردند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه در این نشست با تاکید بر ضرورت استفاده از تجارب جمعی برای رسیدن به نتایج مطلوب گفت: این نشست می تواند در توسعه همکاری ها و استفاده از تجربه های مشترک نقش بسزایی داشته باشد.

مصطفی مولوی فرد با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در سازمان قطار شهری تبریز و حومه، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا پایان امسال ضمن این که قطار را به ایستگاه آخر خط ۱ برسانیم عملیات عمرانی را با قدرت در خط ۲  ادامه دهیم.

در ادامه این نشست مجمع عمومی اتحادیه قطار شهری کشور با حضور اکثریت اعضا تشکیل و برنامه‌های پیش روی این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این‌نشست اعضای شرکت کننده ضمن بازدید از شرکت صنایع گسترش ریلی ایران در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرار گرفتند.

در پایان این نشست مقرر شد با توجه به تحریم های پیش رو با ایجاد تعامل مشترک، تأمین بخشی از سوزن های مورد نیاز در ساخت قطار شهری و تعمیرات سوزن توسط شرکت صنایع گسترش ریلی ایران انجام شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.