معارفه قاسمی

با حکمی ازسوی شهردار کلانشهر تبریز، بهروز قاسمی به عنوان بازرس ویژه شهردار تبریز در حوزه فنی و عمرانی و جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در پروژه های کلان شهرداری منصوب شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز در جلسه معارفه جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: برای خادمین مردم در شهرداری تبریز پست و مقام معنایی ندارد و این نیروهای تلاشگر در هر کجا که باشند از هیچ امری در راستای خدمت به مردم دریغ نمی کنند.

او با بیان اینکه جا به جایی مدیران در بحث مدیریت نباید باعث ضعف در کارها شود، اضافه کرد: این تغییرات باید حرکتی رو به جلو باشد و باعث تقویت بدنه شهرداری شود.

قائم مقام شهردار تبریز تربیت نیروهای زبده، و خلاق را از اولویت های اساسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز دانست و افزود: معاونت عمرانی در پرورش نیروهای توانمند و خلاق در حوزه عمرانی پیشتاز و پیشگام بوده و انجام پروژه های متعدد شهری در مناطق مختلف  توسط نیروهای این معاونت گواه این مسئله است.

محمدحسین اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت حمایت از نیروهای خلاق و توانمند در مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز گفت: با توجه به اینکه شهرداری تبریز پروژه های مختلفی در راستای حل مشکلات خدمانی و عمرانی در حال اجرا دارد، وجود پرسنل خلاق و خدوم برای به ثمر رسیدن این پروژه ها بسیار مهم است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.