پارک محله ای

شهردار منطقه ۸ تبریز تغییر کاربری بوستان امیریه از پارکینگ به کاربری پارک را نمونه موفقی برای افزایش فضاهای سبز محله ای برشمرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: یک سال از بازگشت وضعیت بوستان امیریه از پارکینگ به کاربری پارک می‌گذرد و این محل که تا سال قبل به عنوان پارکینگ خودروها مورد استفاده بوده، هم اکنون به کاربری سابق خود برگشته و به بوستان محله‌ای زیبایی تبدیل شده است.

پاک نهاد افزود: متاسفانه طی سالیان گذشته به دلیل نبود پارکینگ، این بوستان به پارکینگ پرسنل منطقه تبدیل شده بود، که با پیگیری های لازم بوستان امیریه را به حالت بوستانی محله‌ای بازگرداندیم.

وی ادامه داد: با تبدیل شدن این محل به بوستان محله‌ای و با کاشت گلهای متنوع، این روزها شاهد وجود رنگین کمانی از گلهای مختلف در این بوستان بوده و بوستان امیریه به محل دنجی برای استراحت ساکنان و شهروندان تبدیل شده است.

شهردار منطقه ۸ تبریز در پایان از احداث چندین بوستان محله ای در سطح این منطقه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی عوامل منطقه ۸، امسال شاهد بهره‌برداری از این بوستان‌ها در سطح حوزه باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.