به گزارش آیرال خبر، در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم الغرافه قطر خواهد بود.

در هنگام قرعه کشی و زمانی که مشخص شد آخرین مسابقه تراکتورسازان در تبریز با تیم مهدی طارمی و وسلی اسنایدر است، شاید اصلا نمی شد کسی را پیدا کرد که این دیدار را فاقد هرگونه هیجان و تشریفاتی پیش بینی کند!

الغرافه و تراکتور که هر دو سرمربیانی ترکیه ای در راس کادر فنی خود دارند، خیلی زود و در فاصله یک دیدار مانده به پایان دور گروهی، عدم امکان صعودشان به مرحله بعدی مسجل شد و وداعی زودهنگام با این مسابقات را تجربه کردند.

از همین رو و با توجه به تشریفاتی بودن این دیدار، تیم قطری اغلب با بازیکنان جوان و زیر 23 ساله هایش به تبریز سفر کرده و ترجیح داده به بازیکنان اصلی اش از جمله “وسلی اسنایدر”، ستاره نامدار هلندی قبل از شروع مسابقات امیرکاپ قطر استراحت دهد تا اندک جذابیت این دیدار تشریفاتی با عدم حضور هافبک سابق رئال مادرید کاملا به صفر برسد!

در سمت مقابل هم با توجه به حساسیت دو بازی باقی مانده لیگ برتر برای تراکتورسازی که همچنان حتی خطر سقوط به لیگ یک را احساس می کند، به نظر نمی رسد ساغلام با نفرات اصلی پا به میدان بگذارد و احتمالا ترجیح دهد در آستانه دیدار یکشنبه با صنعت نفت آبادان که بسیار حائز اهمیت است، به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد.

تراکتورسازی که با 2 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته، باتوجه به شکست 3-0 در بازی رفت در دوحه، فقط در صورت برد با اختلاف 4 گل می تواند به رده سوم برسد که البته امری بسیار محال به نظر می آید. اما شاید بتوان تنها فرد پرانگیزه میدان فردا را مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم قطری دانست که اگر فرصت حضور در میدان را پیدا کند، به دنبال گلزنی مجدد به سرخ پوشان و اثبات توانایی هایش به هواداران فوتبال ایران خواهد بود.

اما همه این بحث ها به کنار،نکته قابل توجه و البته منفی برای تیم تبریزی این که، تراکتور در 5 مصاف قبلی با تیم های قطری هیچ گاه موفق به کسب پیروزی نشده، که در صورت ادامه این روند و عدم برد در بازی فردا برای اولین بار خواهد بود که تیم تبریزی بدون کسب هیچ بردی به کارنامه خود در یک فصل لیگ قهرمانان پایان خواهد داد و همین موضوع می تواند تراکتورِ ساغلام را به بدترین تراکتور تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کند! مساله ای که با توجه به حضور سرمربی گران قیمتی چون ساغلام، می تواند جالب توجه باشد!

لازم به ذکر است دیدار دو تیم، سه شنبه 28 فروردین از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.