به گزارش آیرال خبر، احمدعلیرضا بیگی در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت، اظهار داشت: شما خودتان برخی از محدودیت‌ها را اعمال کرده‌ و وضعیت کشور را به این‌ شکل درآورده‌اید و اکنون نیز اصرار به تصویب CFT دارید.

وی ادامه داد: مقصر اصلی از دست رفتن ارزش پول ملی، دولت آقای روحانی است، به‌طوری که بیش از چهار پنجم ارزش پول ملی از دست رفته و گرانی کمر مردم را خم کرده است و این محصول سیاست‌های غلط این دولت می‌باشد.

بیگی خطاب به روحانی تاکید داشت: آدرس غلط به مردم ندهید و با مردم رو راست باشید، این مردم اختیار چاه‌های نفت، معادن، جنگل‌ها و منابع را به شما واگذار کرده‌اند تا با تلاش شما و همکارانتان رونق در زندگی‌شان ایجاد شود اما امروز علامت سوال‌های فراوانی در خصوص کارآمدی دولت در افکار عمومی ایجاد شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قاچاق سوخت در کشور، عنوان داشت: این خجالت آور نیست که میلیون‌ها لیتر سوخت از طریق لوله‌های متعدد زیر دریا به کشورهای دیگر قاچاق می‌شود؟ آقای زنگنه، چرا زمانی کارت سوخت را ابطال کردید؟ آیا این کار، همدستی با قاچاقچیان تلقی نمی‌شود؟

وی افزود: آقای روحانی، خصوصی‌سازی در دولت شما، سراسر در ابهام است. چرا شرکت ماشین‌سازی تبریز به فردی که فاقد صلاحیت، فاقد اهلیت و دارای پرونده سنگین در اخلال بازار ارز بوده، سپرده شده است؟ این واگذاری از مصادیق بارز افتضاح است و از قوه قضاییه می‌خواهیم به این موضوع ورود نماید.

بیگی در پایان با تشکر از اقدامات قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده متخلفین اقتصادی، خصوصا پرونده اعضای شورای شهر تبریز، تاکید داشت: باید از دادگاه هم عرض که در پرونده متخلفین شورای شهر تبریز، با رسیدگی سریع و با دقت بالا، رای دادگاه قبلی را تایید کرد، تشکر کنم
.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.