به گزارش آیرال خبر، سایت «متریکا» شوت‌زن‌ترین تیم‌های هفته ششم لیگ نوزدهم را معرفی کرد که بر این اساس، شاگردان مصطفی دنیزلی با زدن ۱۸ شوت به سمت دروازه پارس جنوبی، لقب هجومی‌ترین تیم هفته را به خود اختصاص دادند.تیم فوتبال تراکتور، هجومی‌ترین و شوت‌زن‌ترین تیم هفته ششم لیگ برتر لقب گرفت.

احسان حاج‌صفی و ویلیان میمبلا هر کدام با ۵ بار اقدام به شوت‌زنی، نقش اصلی را در ثبت این عملکرد داشتند که سه شوت حاج‌صفی و دو شوت میمبلا در چارچوب بود.

در این آمار منتشر شده، تیم‌های فولاد با ۱۷ شوت و صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ شوت، در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین در بخش کمترین شوت در چارچوب مواجه شده نیز تیم ماشین‌سازی در کنار تیم‌های شهرخودرو، نفت آبادان و فولاد به عنوان مطمئن‌ترین تیم‌های این هفته معرفی شدند.

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با تک گل احسان حاج‌صفی از سد پارس جنوبی جم گذشت و ماشین‌سازی دیگر نماینده فوتبال آذربایجان مقابل میزبانش نساجی مازندران به تساوی بدون گل دست یافت.

با این نتایج، جایگاه دو تیم تبریزی‌ در جدول دست‌خوش تغییر نشد بدین صورت که تراکتور با ۱۴ امتیاز مکان دوم خود را حفظ کرد و تیم ماشین‌سازی با ۷ امتیاز همچنان در رده دهم ماندنی شد.

شایان ذکر است، با اعلام این سایت آماری، فولاد خوزستان به عنوان بهترین تیم و شهریار مغانلو از تیم پیکان به عنوان بهترین بازیکن هفته ششم لیگ برتر فوتبال انتخاب شده و ترین‌های این هفته لقب گرفتند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.