تبریز

شهردار منطقه ۲ تبریز از تسریع عملیات اجرائی تعریض و مسیرگشائی خیابان عطار نیشابوری با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی خاکبرداری کل مسیر پروژه، خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، باقر خوشنواز در این بازدید با عنوان اینکه عملیات تعریض و مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری از سوی حوزه عمران منطقه تسریع یافته است گفت: با اتمام عملیات آزادسازی و تخریب چند ملک باقیمانده در محل اجرای این پروژه، ۵۰ درصد خاکبرداری کل مسیر به انجام رسیده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲ تبریز با عنوان اینکه جدول گذاری و کف سازی پیاده رو بطور توامان با عملیات خاکبرداری پروژه در حال اجراست، اظهار داشت: تعریض خیابان عطار نیشابوری به منظور رفع ترافیک شهری و روان سازی عبور و مرور و سهولت رفت و آمد شهروندان و تردد آسان وسایل نقلیه عمومی از مسیرهای کمربندی میانی و گلگشت به اجرا درآمده است.

خوشنواز ضمن اعلام توافق شهرداری منطقه ۲ با اداره توزیع برق جهت جابجائی تیرهای روشنائی که بزودی عملیاتی می شود؛ تعریض و مسیرگشائی عطار نیشابوری را به جهت همجواری با مراکز درمانی شهر تبریز از جمله بیمارستان امام رضا (ع) و شهید مدنی و رفع ترافیک در این مسیر که از شریان های اصلی مرکز شهر است، بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.