آدی بیگ

زمان ملاقات از بیماران در تعدادی از بیمارستان‌های بزرگ تبریز که در یک محل واقع هستند، تغییر می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک با بیان این مطلب، گفت: با در نظر گرفتن وضعیت ترافیکی شهر و ازدیاد روزافزون خودروها و گره های ترافیکی موجود در کلانشهر تبریز و فقدان زیرساخت های لازم برای این امر، تعامل و همکاری همه جانبه تمامی مراکز و نهادهای موجود در شهر الزامی است.

وی ادامه داد: با این همکاری می توانیم از معضلات موجود کاسته و نظم ترافیکی نسبی را در شهر برقرار کنیم. خوشبختانه با همکاری استانداری و فرمانداری و بر اساس توافقی که با مرکز آموزشی درمانی برخی بیمارستان ها داشته ایم، روز و زمان ملاقات بیماران در چند مرکز درمانی تغییر یافته است.

آدی بیگ با بیان اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز آماده همکاری در ارائه مطالعات ترافیکی و ساماندهی است، عنوان کرد: لازم است تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های واقع در یک مسیر نسبت به این تغییر زمان ملاقات اقدام کنند چرا که اجرای این طرح ها، اقدامی برای رفاه و تامین ایمنی تمامی شهروندان است و لازمه تحقق آن نیز همکاری تک تک شهروندان و تمامی نهادها است.

گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز، به منظور کاهش بار ترافیک در خیابان‌های منتهی به مراکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) و شهید مدنی تبریز، روزهای زوج مختص بیمارستان امام رضا (ع) و روزهای فرد برای بیمارستان شهید مدنی برای ملاقات و عیادت هموطنان از بیماران بستری در این دو مرکز در نظر گرفته شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.