بزرگداشت روز شوراها

در مراسمی که با همکاری روابط عمومی شورای شهر و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برگزار شد از اعضای ادوار شورای شهر تبریز قدردانی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این مراسم محمدحسن لواسانی از اعضای شورای اول تبریز را دروازه ورود تمدن غرب به شرق دانست و گفت: وجود دانشگاه ربع رشیدی در تبریز نشای از مدنیت در این شهر است.

او با تاکید بر آینده پژوهی در کشور گفت: انتظار داریم این موضوع در مجموعه مدیریت شهری رخ بدهد و شاهد توسعه بیش از پیش شهر تبریز باشیم.
نازیلا آصفی نیز از دیگر اعضای ادوار شورای شهر در این مراسم با تاکید بر اجرای قانون مدیریت واحد شهری در کشور اظهار داشت: در شورای اول آموزش و پرورش و کتابخانه ها را می خواستند به شهرداری واگذار کنند که بدلیل حجم بالای هزینه ای از قبول آن خودداری کردیم.
او در بخش دیگری از سخنانش به اعضای شورای شهر گفت: زمان همراهی بیشتر با مجموعه شهرداری است، اعضای شوا از حواشی کارشان کم کنند و با همکاری شهرداری در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.
همچنین در این مراسم بهروز خاماچی با اشاره به موضوع حاشیه نشینی در شهر تبریز گفت: تا زمانیکه امکانات کافی در روستاها و شهرهای کوچک استان بوجود نیاید شاهد مهاجرت از روستا به تبریز خواهیم بود.
او افزود: برای این کار ابتدا باید امکانات شهرهای کوچک را افزایش بدهیم و سپس به دنبال حل مشکل حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر مجاز در شهر باشیم.
در این مراسم بابایی مسئول دفتر وزارت امور خارجه در سخنانی کوتاه از همکاری اعضای شورای شهر در مدت چهار سال حضورش در تبریز تشکر کرد. او با بیان اینکه امیدوارم تبریز در آینده ای نزدیک به جایگاه واقعی خود در ارتباطات بین الملل برسد گفت: همکاری اعضای شورا و شهرداری با دفتر وزارت امورخارجه در استان بی نظیر بود. بابایی پس از پایان ماموریتش در تبریز به کنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان عزیمت می کند.
در این مراسم رئیس شورای شهر، شهردار تبریز و فرماندار تبریز نیز در سخنانی روز ملی شوراها را تبریک گفتند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.