آیرال خبر- فعالیت باشگاه تراکتورسازی در نقل‎وانتقالات نیم‎فصل آغاز شده و با جذب بازیکنان جدید ادامه خواهد یافت.

 

همه معادلات تراکتورسازی برای نقل‎وانتقالات نیم‎فصل؛ تقوی 3 بازیکن جدید ‎خواست

به گزارش آیرال خبر، باشگاه تراکتورسازی از روز جمعه گذشته فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرده است.

مالک متمول باشگاه تراکتورسازی در ساعات پایانی روز جمعه با جذب کوین کنستانت، ستاره سابق تیم فوتبال آث میلان ایتالیا بار دیگر توانست سر و صدای زیادی را به پا کند. با این حال، از باشگاه تراکتورسازی خبر می‏رسد که جذب کنستانت پایان کار این باشگاه در نقل و انتقالات نیست و زنوزی برنامه‎های دیگری هم برای تیمِ سرخپوش تبریزی دارد.

۳ بازیکن جدید هدف اولیه تراکتورسازی در نیم فصل

طبق لیست محمد تقوی، تراکتورسازی باید با جذب ۳ بازیکن در نیم فصل تقویت می‎شد. مدافع میانی، هافبک وسط و احتمالاً مهاجم؛ سه پستی بودند که تراکتوری‎ها در آن نیاز به ترمیم داشتند.

در این سه پست، تراکتوری‌‏ها گزینه‏‌های مختلفی داشته و دارند که با تک‌تک آنها هم مذاکراتی را انجام دادند. در این بین، کوین کنستانت، نخستین بازیکنی بود که حضورش در تراکتورسازی قطعی شد و با این تیم قرارداد امضا کرد.

البته پست تخصصی کنستانت هافبک میانی است، اما این بازیکن گینه‎ای – فرانسوی توانایی بازی در قلب دفاع را هم دارد و در این زمینه هم می‎تواند به تراکتورسازی کمک کند.

با این حال، تیم تراکتورسازی علاوه بر کنستانت یک و یا دو ورودی دیگر هم در نقل و انتقالات خواهد داشت.

نقش پُر رنگ اروین در پازل نقل و انتقالاتی تراکتورسازی

چیزی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی را سردرگم کرده، نامعلوم بودن وضعیت لی هری اروین، مهاجم خارجی این تیم است.

اروین بیش از یک ماه است که ایران را ترک کرده و هنوز هم که هنوز است به تبریز برنگشته است. این بازیکن از همان اول هم با نامه‎های خود به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که «مشکل روحی دارد و نمی‎تواند به ایران برگردد»
علی‌رغم این موضوع، باشگاه تراکتورسازی همچنان به‌دنبال بازگرداندن اروین است و می‎خواهد او را هم همانند استوکس راضی به برگشتن بکند.

به همین خاطر هم اروین نقش زیادی در پازل نقل و انتقالاتی تراکتورسازان در نیم فصل خواهد داشت.

فیلم بازی جایگزین اروین در دست زنوزی

در صورتی که اروین از تصمیمش کوتاه بیاید و به ایران برگردد، تراکتورسازی مهاجمی در نیم فصل جذب نمی‎کند و فقط به ترمیم خط دفاعی‎اش خواهد پرداخت. در صورت برنگشتن اروین اما، وضعیت برای تراکتورسازی و مالک متمول این باشگاه متفاوت‌‎تر خواهد بود، چون زنوزی مجبور می‎شود برای جایگزینی اروین هم اقدام کند.

اگر اروین به ایران برنگردد و قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کند، یک سهمیه بازیکن خارجی برای این تیم باز خواهد شد و آنها خواهند توانست مهاجم جدید به خدمت بگیرند.

گزینه‌های تراکتورسازی برای تقویت خط حمله در صورت برنگشتن اروین هم بازیکن خارجی است. در این راستا، تیم تراکتورسازی یکی دو مهاجم خارجی را زیرنظر گرفته تا در صورت برنگشتن اروین، به مشکل برنخورد. فیلم بازی این مهاجمان هم در ترکیه به دست مالک باشگاه تراکتورسازی رسیده تا در صورت برنگشتن اروین، سریعاً برای جذب یکی از آنها اقدام شود.

همه این معادلات در شرایطی است که اروین از موضع خود عقب نشینی نکند و حاضر به برگشت نشود. اگر اروین بخواهد بار دیگر به تبریز برنگردد، کار تراکتورسازان هم راحت‎تر خواهد بود. اولویت مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم بازگشت اروین است.

یک مدافع از ماشین‎سازی راهی تراکتورسازی می‎شود

اگر همه چیز طبق خواسته مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیش برود و اروین به تبریز برگردد، پرونده این تیم در نقل و انتقالات زمستانی با جذب یک مدافع بسته خواهد شد.
مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پُست مدافع هم ۲ گزینه دارند که حضور یکی از آنها در جمع شاگردان محمد تقوی قطعی به نظر می‌‏رسد.

سید احمد موسوی و محمدحسین کنعانی‎زادگان، دو گزینه‌ای هستند که در حال حاضر در تیم ماشین‌‏سازی توپ می‎زنند و محمد تقوی روی جذب یکی از این آنها برای ترمیم خط دفاعی تراکتورسازی تاکید دارد.

از بین موسوی و کنعانی‎زادگان، یک نفر در نیم فصل به تیم تراکتورسازی ملحق خواهند شد تا در کنار محمد طیبی و ایمان سلیمی خط دفاعی این تیم را تشکیل بدهد.

البته به نظر می رسد که موسوی شانس بیشتری برای پیوستن به تراکتورسازی داشته باشد و در یکی دو روز آینده قرمزپوش شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.