محلول پاشی

نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از شب گذشته همزمان با آغاز بارش برف در حالت آماده باش بوده و نسبت به خدمات‌دهی به شهروندان و بازگشایی معابر شهری اقدام کرده‌اند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی و پیش بینی بارش برف در تبریز، اکیپ های خدمات شهری در حالت آماده باش بوده و در سطح شهر مستقر شدند.

در اقدامی هماهنگ و منسجم کلیه نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه سطح شهر اقدام به خدمات رسانی کردند.

اکیپ های خدمات شهری در راستای تردد وسایل نقلیه شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان، از ساعات نخست بارش برف تا کنون با انجام عملیات محلول پاشی سریع و به موقع، اقدام به برف روبی و یخ زدائی معابر کردند.

در منطقه ۲ تبریز مسیر کمربندی میانی، اطراف کانال ساری زمی از شهرک آزمایش تا میدان سجادیه، خیابان آزادی و بلوار ۲۹ بهمن و… توسط نیروهای خدماتی ناحیه ۱، رمپ های میدان افلاک نما و شبدری ائل گلی، بلوار دکترحسابی و تمامی باندهای جاده ائل گلی و… توسط نیروهای ناحیه ۲ و باندهای بلوار بهشت یاغچیان و بلوار فتح از ابتدا تا انتهای آن، بلوار آیت الله ملکی از ابتدای جاده باسمنج تا مقابل پارک شمیم پایداری و… از سوی کارگران ناحیه ۳، برای تردد آسان شهروندان و جلوگیری از یخ بستن معابر، محلول پاشی و برف روبی شد.

همچنین در فعالیتی مشابه تلاشگران نواحی سه گانه خدمات شهری منطقه ۲ تبریز برای تسهیل رفت و آمد شهروندان از نخستین ساعات بارش برف سنگین شب گذشته، عملیات برف روبی پیاده روها و معابر فرعی را به اجرا درآورده اند که این عملیات همچنان در سطح حوزه و در کلیه ورودی روگذرها و زیرگذرهای منطقه و پل های عابرگذر تداوم دارد.

عوامل خدماتی شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز برای سهولت عبور و مرور شهروندان از معابر سطح حوزه با انجام  عملیات محلول پاشی، سریعاً اقدام به یخ زدائی مسیرها کردند.

نیروهای نواحی دو گانه منطقه هشت از شب گذشته و بلافاصله پس از بارش برف دیشب، بطور سریع و ضرب الاجل  تا پاسی از شب اقدام به  محلول پاشی معابر سطح حوزه کردند تا از یخ زدگی معابر منطقه ممانعت کنند. همچنین نیروهای تنظیف منطقه ۸ نیز اقدام به پارو کردن برفهای سطح پیاده روها کردند تا تردد شهروندان از این پیاده رو ها به سهولت انجام پذیرد.

دیگر مناطق تبریز نیز شب گذشته تا کنون در شیفت‌های چندگانه در حال پاکسازی سطح شهر و برف روبی از معابر اصلی و فرعی هستند.

عملیات محلول پاشی منطقه ۹ تبریز

عملیات محلول پاشی منطقه ۶ تبریز

اکیپ های محلول پاشی منطقه ۴ تبریز

شهرداری تبریز  از شهروندان درخواست دارد با رعایت نکات ایمنی و همکاری با عوامل شهرداری در مواقع برف و باران، در صورت بروز هرگونه مشکل در محلات و مناطق، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۳۷ به مرکز فوریت های شهرداری تبریز اطلاع دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.