معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز عنوان کرد:

تلاش شهرداری‌ برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان

توسطسردبیر

آذر 2 1398

موحدنیا

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه ورزش همگانی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مرتضی موحدنیا در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات دارت و تنیس روی میز بانوان شهرداری‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به برگزاری مناسب این مسابقات اظهار کرد: شهرداری نهادی است که هدفش خدمت‌رسانی به مردم و تدوین چنین برنامه‌هایی به منظور رسیدن به این هدف است که ما از تجربیات همدیگر استفاده کنیم تا به شهروندان خدمت کنیم و از طرفی نیز کارکنان شهرداری بتوانند وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.
او افزود: لازمه مدیریت شهری، دارا بودن منابع انسانی قوی، کارآمد و بانشاط است که شهرداری تبریز این موضوع را در برنامه خود قرار داده است و در برنامه‌ای که به عنوان برنامه راهبردی شهر تبریز تدوین کرده، شش مورد مربوط به افزایش بهره‌وری در بحث نیروی انسانی است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز عنوان کرد: هدف نهایی چنین برنامه هایی این است که خدمات ارائه‌شده به مردم رضایت‌بخش باشد. امروز می‌بینیم که چشم امید مردم به خدمات شهرداری است.
او با اشاره به لزوم توجه به روحیه و نشاط کارکنان شهرداری‌ها گفت: با وجود خدماتی که توسط شهرداری انجام می‌شود، زمانی که نظرسنجی می‌کنیم، شاهد برخی نارضایتی‌ها هستیم که بخشی از این موضوع به بحث نیروی انسانی برمی‌گردد. نیروی انسانی ما باید شاداب و در مقابل مردم پاسخگو باشد.
موحدنیا ادامه داد: ما علاوه بر اینکه خودمان باید بانشاط باشیم، مخاطبان ما که مردم عزیز هستند نیز باید از برنامه‌های ورزشی بهره‌مند شده و بانشاط باشند چرا که یکی از وظایف شهرداری‌ها ایجاد نشاط اجتماعی و ورزش همگانی است. خوشبختانه در تبریز این موضوع مورد توجه قرارگرفته و ورزش همگانی برای تمام اقشار برنامه‌ریزی می‌شود. برای مثال در همین راستا طرح “صبح و ورزش” برای انجام ورزش‌های صبحگاهی زیر نظر مربیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در پارک‌های تبریز انجام می‌شود.
او با اشاره به برنامه‌های اجراشده در فرهنگسراهای تبریز اظهار کرد: در فرهنگسراها آموزش‌های مربوط به اشتغال ارائه می‌شود که در این رابطه بانوان سرپرست خانوار مورد توجه هستند. در فرهنگسراها شغل‌هایی مانند آشپزی، فعالیت‌های هنری، خیاطی و… به بانوان آموزش داده می شود و محصولات آنها در نمایشگاه‌ها به فروش گذاشته می شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: هدف همه ما خدمت به شهروندان عزیز در تمام حوزه‌ها است تا بتوانیم ضمن افزایش نشاط در جامعه، به توسعه بیشتر شهرمان کمک کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.