تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: اجرای برنامه های مفرح و نشاط آفرین با هدف آموزش های شهروندی از سیاست های این معاونت است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این مطلب در برنامه افطارلیق که در پارک توان باغمیشه برگزار می شود، گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع و گسترده فرهنگی و مذهبی در پارک ها، بوستان ها و مراکز فرهنگی تبریز برگزار می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۵ در برگزاری برنامه افطارلیق گفت: مشارکت شهروندان در حمایت از کودکان بی سرپرست و یتیم اقدامی ارزشمند و خداپسندانه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز همچنین آموزش شهروندی را از اولویت های این معاونت در تمامی برنامه ها برشمرد و اظهار کرد: در تمامی مراکز فرهنگی شهرداری تبریز آموزشهای متنوع به شهروندان ارائه می شود.

حجت الاسلام حمیدی از برنامه های اجرا شده در شهرداری منطقه ۵ قدردانی کرد و در پایان به همراه نساج شهردار منطقه ۵ از نمایشگاه توانمندی های مربیان و هنرجویان شهرداری منطقه ۵ که در حاشیه برنامه افطارلیق برپا شده است، بازدید کرد.

فشار خون بالا باعث مرگ زود رس می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم بر ضرورت پیشگیری خانواده ها از مبتلا شدن به بیماری فشار خون بالا تاکید کرد.

محمدحسین صومی با اعلام این مطلب گفت: به علت بی توجهی خانواده ها به تغذیه صحیح و استرس، میزان بیماری فشار خون بالا در ایران در حال افزایش است.

وی در ادامه با بیان اینکه فشار خون بالا بدون داشتن علائم خاص کارکرد نامناسب خود را در سلامتی بدن نشان می دهد، افزود: مرگ زودرس مهمترین تاثیر منفی این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از خانواده ها خواست با مراجعه به مراکز درمانی و تعیین فشارخون در صورت مبتلا شدن به این بیماری اصول بهداشتی و درمانی را رعایت کرده و از مرگ زودرس خود جلوگیری کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.