گزارش تصویری: بازارچه سنتی گجیل در آستانه شب یلدا

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از توسعه و احداث بازارچه ها و غرفه های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ابراهیم محمدی در بازدید از حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۲ که به همراه باقر خوشنواز شهردار این منطقه انجام شد، گفت: این سازمان عزم جدی برای همکاری با مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز جهت ساماندهی مشاغل، توسعه و احداث بازارچه ها و غرفه های میوه و تره بار دارد.

محمدی در همین راستا از همکاری سازمان میادین و شهرداری منطقه ۲ برای توسعه بازارچه های محلی خبر داد.

وی گفت: نکته حائز اهمیت این است که شهرداری های مناطق در ساماندهی مشاغل شهری دخیل هستند و با معرفی زمین هایی با کاربری مناسب می توانند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی مشاغل شهری وظیفه ذاتی سازمان است، گفت: در ارتباط با ساماندهی مشاغل شهری اقدامات زیادی در دست مطالعه و انجام داریم، همچنین برنامه ها و اقدامات سازمان در سال جاری در راستای برنامه های ابلاغی شهردار تبریز و منویات مقام معظم رهبری در چهار چوب “رونق تولید” است.

محمد باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز نیز از این همکاری استقبال کرده و این همکاری را به نفع شهروندان دانست و اضافه کرد: هر لحظه و در همه مراحل اجرای طرح ها، در کنار سازمان میادین هستیم.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین آمادگی منطقه را برای شناسایی اراضی مناسب برای تبدیل به بازارهای محلی، محل اسکان کارگران ساختمانی و سایر کاربری های مرتبط با حوزه سازمان میادین در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان را اعلام کرد.

گفتنی است، این بازدید در راستای مکان یابی جهت ساماندهی مشاغل و احداث بازارچه ها و غرفه های میوه و تره بار با هدف کاستن از وقت و هزینه صرف شده شهروندان در مراجعه به نقاط مرکزی شهر و حذف سفرهای درون شهری جهت تامین مایحتاج عمومی و کالای اساسی خانوار انجام گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.