تبریز

عصر روز گذشته ویژه برنامه ای به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در محل چمن مصنوعی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج زیباترین پیوند آسمانی حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان فاطمه زهرا (س) مراسمی باشکوه به همت معاونت فرهنگی و امور ارتباطات منطقه ۱۰ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار منطقه ۱۰، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، جمعی از مدیران شهرداری و در میان استقبال پرشور شهروندان با اجرای برنامه های متنوع و شاد در چمن مصنوعی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برگزار شد.

در این مراسم رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ ضمن تبریک این روز بزرگ، این سنت حسنه را نمونه تکرارنشدنی در تاریخ عنوان کرد.

وی در این خصوص بیان داشت: سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی در جهت فرهنگ سازی در جامعه است و اهداف اصلی از برگزاری این جشن ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان و تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز افزود: تلاش ما در این منطقه در بحث مربوط به فعالیت های بانوان فراهم کردن زیر ساخت های لازم در جهت حضور پر شور بانوان در عرصه های هنری، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی است که امیدواریم با مشارکت و هم اندیشی بانوان به این اهداف مهم دست یابیم.

سپس حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ضمن قدردانی از زحمات برگزار کنندگان مراسم و تبریک این ایام، در خصوص اهمیت جایگاه ازدواج در اسلام سخن به میان آورد وبه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار در بین جوانان اشاره و بر سادگی ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تاکید داشت.

شایان ذکر است اجرای برنامه تواشیح، موسیقی، مسابقه، اجرای سرود و نمایش طنز از جمله بخش های این برنامه بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.