اتوبوسرانی

آیرال خبر- شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در شهر جدید سهند با ۲۳ دستگاه اتوبوس در حال خدمات رسانی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام مطلب فوق گفت: متولی اصلی حمل و نقل عمومی شهر جدید سهند بر عهده شهرداری این شهر جدید است اما با این حال شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه جهت رفاه حال شهروندان و مسافران گرامی در این شهر، در حال حاضر با ۲۳ دستگاه اتوبوس در حال خدمات رسانی است.
وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به رغم مشکلات اخیر اقتصادی و کمبود اتوبوس، جهت رفاه حال شهروندان و افزایش خدمات در آستانه روز حمل و نقل، دو دستگاه اتوبوس نیز به خط شهر جدید سهند اضافه خواهد کرد.

جلالی عنوان کرد: با اضافه شدن دو دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان خطوط شهر جدید سهند، زمان انتظار در مسیر این شهر برای سوار شدن به اتوبوس کاهش خواهد یافت.

گفتنی است طی جلسه ای که با حضور شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید سهند برگزار شد، مسائل و مشکلات مربوط به حمل و نقل شهر جدید سهند مورد بررسی قرار گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.