امجدی

شهردار منطقه۴ تبریز، هدف از دیدارهای مردمی را حل مشکلات در فضایی دوستانه و صمیمی خواند و گفت: ارتباط رو در رو با مردم، می‌تواند مشکلات منطقه را در زمان‌بندی مشخص حل کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در دیدار مردمی با شماری از اهالی منطقه در مسجد قصابان محله امیرخیزی، با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی از مطالبات شهروندان را می‌توان در برنامه کوتاه‌مدت حل کرد؛ مشکلاتی را هم که نیازمند بررسی یا برنامه مدون است، سعی می کنیم در فصل بودجه‌ریزی، مورد توجه قرار دهیم.

وی یادآور شد: علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌های مالی که در بیشتر شهرداری‌های کشور وجود دارد، سعی داریم حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه دهیم، در این راستا خدارا شاکریم که در سایه تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی، خدمات محله‌ای به ویژه در بحث آسفالت، جبهه اول خدمتگزاری در شهرداری منطقه۴ است.

امجدی با بیان اینکه فاز دوم مسیرگشایی سردار ملی، در حال پیگیری است، اضافه کرد: در این خصوص، آماده اجرای برنامه تملک هستیم و از شهروندان نیز انتظار همکاری و مشارکت حداکثری داریم.

وی وضعیت روشنایی منطقه را از خواسته‌های به حق شهروندان و از دغدغه‌های اصلی منطقه خواند و افزود: در این مورد پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با شرکت توزیع نیروی برق خواهیم داشت.

شهردار منطقه۴ تبریز گفت: لایروبی و سم‌پاشی منظم جوی‌ها و کانال‌ها در دستور کار همکاران خدماتی بنده است و البته از شهروندان نیز انتظار می‌رود با پاکیزه‌نگه‌داشتن این بسترها، در سالم‌سازی و بهداشت عمومی منطقه، نقش فعال داشته باشند.

امجدی با اشاره به اینکه اصول شهرسازی، اساس توسعه عمرانی و خدماتی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس، هرگونه تغییر کاربری تجاری و خدماتی باید با طی مسیر قانونی صورت بگیرد.

گفتنی است شهردار منطقه۴ به همراه معاونان و مدیران حوزه‌های مختلف، مشکلات ۶۷ نفر از شهروندان منطقه را در فضایی دوستانه و صمیمی بررسی کرد.

پرونده‌های شهرسازی، مشکلات خدماتی، آسفالت، فضای سبز و برنامه‌های فرهنگی، از جمله موضوعات مطرح در دیدار مردمی شهردار منطقه۴ تبریز بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.