حیدر جعفری

آیرال خبر- سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه اشتباهات داوری تمرکز تیمش در دیدار برابر شهرداری ماهشهر را به هم زد، گفت: داوران لیگ برتری حوصله قضاوت در لیگ یک را ندارند.

به گزارش آیرال خبر، حیدر جعفری امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به اشتباهات مهلک داوری در جریان دیدار تیم های شهرداری تبریز و ماهشهر، اظهار داشت: داوری که یک بازی از بازی های پرسپولیس یا استقلال را سوت می زند، فکر می کند علامه دهر است، این داوران لیگ برتری حوصله سوت زدن در بازی های لیگ یک را ندارند.

وی ادامه داد: محمدرضا اکبریان در این بازی یک پنالتی کاملا نادرست علیه تیم ما گرفت. در آن صحنه بازیکن مدافع ما جلوتر از مهاجم حریف است و هیچ خطایی انجام نمی شود، اگر هم در آن صحنه خطای بازیکن ما بوده، بیرون از محوطه جریمه است که متاسفانه فاصله داور با صحنه یک کیلومتر بود و بنابراین تشخیص اشتباهی داشت.

جعفری گفت: این تصمیم اشتباه داور، شیرازه تیم ما را از هم پاشید و یک بازی شش امتیازی را از تیم ما گرفت. مگر ما چقدر باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم؟ در این بازی نه پنالتی ما درست بود نه پنالتی شهرداری ماهشهر.

وی افزود: ریش و قیچی دست داور و نماینده است و حالا که می خواهیم حرفمان را بزنیم، یک گزارش من درآوردی می نویسند و ما را جریمه و محروم می کنند. صحنه ها را بازبینی کنند و اگر هر دو پنالتی گرفته شده توسط داور درست بود، من را تا ابد از مربیگری محروم کنند اما اگر پنالتی نبود، باید داور را محروم کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: مگر می شود که بازی به این حساسی را به یک داوری بدهند که ۱۰ متر در ۱۰ متر حرکت می کرد و سوت میزد؟ اگر برای یک داور کسر شان است که بازی دو تیم پایین جدولی لیگ یک را سوت بزند، نباید قبول کند. ما نمی توانیم تاوان کم توانی آنها رو بدهیم.

وی ادامه داد: ما به خاطر اشتباه داور بازی با شهرداری ماهشهر، باید سه دیدار باقی مانده خود را با استرس بازی کنیم. من دو روز قبل به سرپرست تیم مان گفتم که این داور می آید تا بازی را به نفع یک تیم خاص پایین جدولی مساوی دربیارود! این موضوع را وسط بازی نیز به کمک چهارم و ناظر بازی گفتم.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر از چارچوب بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.