‌آیرال خبر،دیدار دبیر استانی حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با دکتر شکور اکبر نژاد
دبیر استانی حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و تنی چند از اعضای شورای مرکزی این حزب طی دیداری با دکتر شکور اکبر نژاد منتخب مردم تبریز در انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک انتخاب ایشان، در مورد مسایل و مشکلات شهر تبریز همچنین برخی مسایل دیگر با ایشان بحث و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر امیر حسین دانشور نیا دبیر استانی این حزب ضمن تبریک انتخاب ایشان به اهمیت و نقش جایگاه شورا در اداره شهرها اشاره و در ادامه اظهار داشت: حضرتعالی بعنوان سرلیست امید بایستی تمامی توان و تلاش خود را به کار ببندید تا مردم و همشهریان عزیز ما از انتخاب شما نا امید نشوند وبا توجه به اینکه بسیاری از منتخبین به دلیل حضور در لیست امید انتخاب شده اند، امیدواریم ضمن حمایت از شما به این درک مشترک برسند که بایستی جنابعالی در شورا نیز سرلیست باقی بمانید.
همچنین دکتر دانشور نیا در ادامه افزود: باتوجه به مشکلات و اتفاقات گذشته ی شورا امید این هست که دقت درانجام امور و پاک دستی و متانت کاری سرلوحه تمامی کارهای منتخبین محترم و جنابعالی باشد و اجازه داده نشود که وضعیت شهر بدتر ازاین شود. وی در پایان خاطر نشان ساخت: در فرهنگ سازی برای انجام امور و مخصوصا دربیشتر کار های عمرانی بایستی دقت لازم به کار بسته شود و بیشتر از نیروهای کارآمد و توانمند و متخصصین متعهد این حوزه استفاده شود
کدخبر10008
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.