حمل و نقل بار

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار گفت: با موافقت شهردار تبریز، رانندگان بار درون شهری دارای پروانه فعالیت می توانند از مزایا و خدماتی که کارکنان شهرداری از آن بهره مند هستند استفاده کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فاضل نادری در برنامه رادیویی شهریمیز با بیان مباحث قانونی که رانندگان بار درون شهری را ملزم به دریافت پروانه از سازمان بار می کند اظهار داشت: علاوه بر این مباحث، مزایا و خدمات بسیاری در سازمان برای رانندگانی که اقدام به اخذ پروانه فعالیت از سازمان می کنند در نظر گرفته شده است.

او افزود: با موافقت شهردار تبریز کلیه این رانندگان می توانند از خدماتی مانند تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از مدارس آموزش ورزش شهرداری که کارکنان شهرداری از آن استفاده می کنند بهره مند شوند.

نادری استفاده از تخفیف مراکز درمانی شهرداری تبریز را دیگر مزیت استفاده از پروانه اخذ شده توسط رانندگان دانست و تصریح کرد: در مباحثی مانند بیمه خودرو، شخص ثالث و بدنه با واحدهای مختلفی قرارداد داریم که رانندگان می توانند با استاده از پروانه ای که دارند دو و نیم درصد بیش از دیگران تخفیف گرفته و در چهار قسط اقدام به پرداخت حق بیمه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات دولت برای حمایت از رانندگانی که در سامانه ملی حمل بار ثبت نام می کنند اشاره کرد و گفت: بر اساس مذاکراتی که در دولت در حال انجام است این رانندگان می توانند از تخفیف بیمه تامین اجتماعی نیز برخوردار شوند.

او ادامه داد: سهمیه گازوئیل نیز به رانندگانی اختصاص می یابد که در سامانه ثبت نام کرده باشند.

نادری با اشاره به اختلاف قیمت موجود بین قیمت لاستیک یارانه ای و بازار آزاد اظهار داشت: خودرو های سنگینی که در داخل شهر فعالیت می کنند و تا کنون سهمیه لاستیک نگرفتند می توانند با مراجعه به سازمان از این سهمیه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار در ادامه این برنامه با درخواست از شهروندان برای سپردن بار خود به خودرو های ثبت نام شده در سازمان گفت: این خودروها که شطرنجی شده اند و مورد تایید سازمان هستند، امکان پیگیری و نظارت بر آنها وجود دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.