2160.jpg

عضو شورای شهر تبریز گفت: باید با استفاده از نمونه های خارجی موفق، رویکرد مناسب سازی محیط برای معلولین را به سمت ایده آل نزدیک تر کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید نیکوخصلت در سمینار بهسازی و مناسب سازی محیط شهری گفت: برای اجرای موفق پروژه های مناسب سازی محیط شهری باید قبل از هرچیزی خواسته های تمام تصمیم گیران را در این راستا یکپارچه و برنامه ریزی های مناسب انجام دهیم .

او با بیان اینکه با نگاه ساده بسیاری از محدودیت و مشکلات قابل حل است افزود: ما بسیاری از نمونه های مناسب سازی محیط شهری را در کشورهای مختلف دیده ایم، لازم است این طرح ها بررسی شده و نسبت به فضای شهر آن را پیاده کنیم .

نایب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در ادامه با اشاره به اینکه ما باید از نظرات و نگاه مردم به شهر آگاه باشیم، اظهار داشت: در این صورت ذهنیت شهروندان با ذهنیت برنامه ریزان به هم نزدیک شده و می توانیم در زمینه مناسب سازی شهری نیز موفق تر عمل کنیم.

نیکوخصلت ایجاد زیرساخت های مناسب شهری و تامین رفاه، آسایش و امنیت شهروندان را یکی از عوامل ایجاد شهری پایدار دانست و گفت: این مهم با فرهنگ سازی و اجرای با کیفیت پروژه های مناسب سازی محقق می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.